четвер, 2 листопада 2017 р.

Пальчикова гімнастика

 Часто дітям з мовними порушеннями притаманна підвищена розумова втомлюваність, неуважність, погана запам'ятовуваність нового матеріалу, часті зміни настрою, знижений контроль над своїм мовленням. Для корекції всіх цих порушень необхідна робота над дрібними рухами (моторикою) пальців рук. Адже пальці рук тісно пов'язані з головним мозком і кінетичні відчуття від них ідуть у кору головного мозку, стимулюють дозрівання центральної нервової системи, прискорюють мовний розвиток дитини і тому пальчикова гімнастика є необхідним елементом у системі і логопедичної роботи.
  Рухи, що супроводжуються промовлянням лого-рим (віршів), допомагають нормалізуватитемп і ритм загальних рухів, чіткість і точність мовних рухів, складову структуру мовлення. Розучувати вірш і рухи треба одночасно, поступово прискорюючи темп. Розвивати дрібну моторику слід в ігровій формі, систематично повторюючи і урізноманітнюючи вправи.
 Спеціалісти радять все інтелектуальне навантаження давати тільки на фоні "розігрітих рук".
Прислухайтесь до думки вчених. 

Немає коментарів:

Дописати коментар