Для вас, батьки.

Батьки проводжають свою дитину у перший клас і надіються, що вона буде вчитися успішно. Якщо надії не справджуються, то причини невдач починають шукати, безпосередньо, у школі, в системі навчання, в упередженому або байдужому відношенні вчителя та ін. Але часто однією з найважливіших причин шкільних проблем є недостатній мовленєвий розвиток дитини. Це може проявлятися в дефектах звуковимови, бідності словникового запасу, невмінні граматично правильно узгоджувати слова в реченні, тощо. Окремі ознаки недорозвинення мовлення дитини в дошкільний період не звертають на себе особливої уваги батьків, бо дитина все ж може достатньо вільно користуватися мовою.
  Але в школі до мови ставляться досить високі вимоги і дитина з елементами мовленнєвого недорозвинення потрапляє в складне становище. Виникають труднощі в оволодінні читанням і письмом, з'являються стійкі специфічні помилки( пропуски чи заміна букв і складів, недописування або недочитування слів, переставляння частин слова і т.п.). Такі недоліки читання і письма називаються дислексією і дисграфією. Вони отруюють радість шкільного дитинства, додають труднощів у роботі вчителя, перетворюють на справжні муки життя батьків першокласника. Дітям з недоліками розвитку писемного мовлення потрібна спеціальна допомога дорослих. У деяких випадках необхідна логопедична робота, в інших- дитині можуть допомогти самі батьки, вихователі, вчителі.
  Запорукою успіху буде бажання допомогти, терпіння і доброзичливе ставлення до дитини та її помилок.

Немає коментарів:

Дописати коментар